Nezařazené

Jaroslava Brokešová

Jó to svět v cajku byl

Moje nová pisnička pro vaše potěšení. Tady máte text a můžete si jí zazpívat se mnou. Melodie v připnutém videu. Co na ní říkáte ?

1.2.2021 v 9:07 | Karma článku: 11.48 | Přečteno: 603 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Odsouzená nevinná tramvajačka

Někdy se nám přihodí v běžném životě situace, že jde rozum stát. Názor si na moje slova a počínání udělejte sami. Hezké vánoční svátky.

19.12.2019 v 16:21 | Karma článku: 17.36 | Přečteno: 1896 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Poločas rozpadu české Wikipedie

S velkou obavou jsem v noci usínala s myšlenkou, jestli se ráno vůbec probudím. Světe div se, nevyplnilo se mé očekávání. Probudila jsem se živá, zdravá, plná elánu ....

31.7.2019 v 10:58 | Karma článku: 17.35 | Přečteno: 885 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Týrala jsem slona.

Ano, přesně toto mi napsala jistá organizace ochránců zvířat, poté co jsem se vrátila z lednové dovolené na Sri Lance a pochlubila se svou jízdou na tomto překrásném chobotnatci. Jsem prý zvrhlý člověk, který se má stydět !

18.3.2019 v 9:30 | Karma článku: 22.68 | Přečteno: 862 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Pod svícnem je největší tma

Reakce na včerejší email od jistého administrátora blogu iDNES. Podívejte se na video a závěr si z toho udělejte sami. Naplnilo se jedno staré pořekadlo, a to takové, jaké je nadpisem článku :-)

29.7.2018 v 16:07 | Karma článku: 15.39 | Přečteno: 865 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Odpolední osmička

inu čtvrtek 26.července, léto žhne a hromy hřmí :-) Jak bude? jak bude? Jak bude na mé odpolední šichtě na lince 8 ? To se vše dozvíte, pokud se podíváte na video :-) Příjemné pokoukání :-)

28.7.2018 v 14:55 | Karma článku: 5.68 | Přečteno: 234 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Poslední rozloučení s panem Václavem Glazarem

Děkujeme Vašku za to že jsi byl a stále budeš v našich vzpomínkách a srdcích. (Členové kabaretu Srdce a Kámen)

21.7.2018 v 13:01 | Karma článku: 13.50 | Přečteno: 594 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Kádéčkový den

Vy, co máte za sebou vojenskou službu, víte o čem hovořím. A vy, co o tom slyšíte akorát tak z vyprávění, něco se alespoň přiučíte. To nikdy není na škodu :-)

19.7.2018 v 9:10 | Karma článku: 7.77 | Přečteno: 293 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Koupaliště dnes otevřeno - Happening

ÚVALY - a k t u á l n ě .....Již pár let všichni s napětím sledujeme "dění" okolo, v minulosti vyhlášeného ÚVALSKÉHO KOUPALIŠTĚ. .....a konečně :-) DNES JSME SE DOČKALI !

16.7.2018 v 6:00 | Karma článku: 8.64 | Přečteno: 285 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Harlejáři v Praze

V sobotu 7.7.2018 žila celá Praha výročím 115 let od založení světoznámé značky HARLEY-DAVIDSON. Bohužel jsem měla práci, jinak bych se rozhodně šla na akci podívat blíže a něco o tom celém natočit.

10.7.2018 v 8:11 | Karma článku: 10.04 | Přečteno: 338 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Mauzoelum Petara II. Petroviće-Njegoše

Vypravily jsme se do vnitrozemí Montenegra, podivat se na zajímavé místo. A vy můžete jet, díky videu, které jsem pro vás natočila. Alespoň, pokud budete někdy v těhto končinách, inspiraci na vejlet

8.7.2018 v 7:28 | Karma článku: 9.26 | Přečteno: 164 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Kolíkařina na výlukové lince 30

Zajímavost na výlukové tramvajové lince 30 při rekonstrukci tratě do Kobylis na Praze 8. Předávání "štafetového"kolíku coby návěsti řidiči přímo z vozu na vůz aneb, "kdo má kolík ten jede" Podívejte se na TRAMVAJTOULKY :-)

6.7.2018 v 16:01 | Karma článku: 7.21 | Přečteno: 246 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Televizní věž na Dajbabské Hoře v Podgorici

Vydala jsem se do města Podgorica (Montenegro) podívat se na televizní, nebo spíše radiokomunikační věž, kolem které jsem údolím jezdila akorát tak autem nebo busem. A vždy jsem si říkala, že se k ní musím někdy podívat.

3.7.2018 v 9:52 | Karma článku: 7.40 | Přečteno: 145 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Co se stalo při mém odbavení na letišti !

Tak to je tedy vážně síla Tohle video jsem spíchla tak nějak narychlo, při mé přípravě večeře. Zaregistrovala jsem totiž v komentu pod jiným videem reakci nějakého člověka....

27.6.2018 v 7:51 | Karma článku: 12.87 | Přečteno: 816 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Tunel Sutorman

URBEX video - Bylo mi 13 let, když mi dědeček při naší společné cestě do černohorského města Bar - jejda, to bývalo ještě v dobách Jugoslávie (1978) v y p r á v ě l o staré železniční úzkorozchodné trati ...

26.6.2018 v 12:46 | Karma článku: 10.21 | Přečteno: 303 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Deštivá Sparta

V dnešních tramvajtoulkách zavítáme na Prahu 7, směrem od Štefanikova mostu, přes nábřeží kpt. Jaroše, "Štrossmajerák" a nahoru na Letnou, na Spartu. Konala se zde rozlučka s fotbalovou legendou Tomášem Rosickým ....

10.6.2018 v 15:31 | Karma článku: 11.14 | Přečteno: 278 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Žádnej silikon - křest CD

Červnový večer, pořádně rozpálený, stál opravdu za to. Vypravila jsem se na : KŘEST Cédéčka výšeuvedeného zvučného názvu do jednoho pražského hudebního klubu, kde se tato velkolepá akce konala.

9.6.2018 v 5:25 | Karma článku: 6.09 | Přečteno: 180 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Jarka řídí dopravu

Dřív býval na každé větší křižovatce příslušník Veřejné Bezpečnosti (to už je fakt hodně dávno) a pokud by zmerčil nezbedníka, nerespektujíc předpisů, zcela určitě by se ozval ostrý hvizd píšťalky.

3.6.2018 v 6:58 | Karma článku: 10.30 | Přečteno: 369 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Když se v Praze čerti žení

V pátek 1.6. dopoledne ještě nic nenasvědčovalo tomu, že jen co se "přelomí dvanáctá" , budou vedřiny vzpomínkou. Docela ochlazení, ale co se dalo čekat.

2.6.2018 v 9:52 | Karma článku: 9.24 | Přečteno: 447 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Za Ernestem na kokomac

Správně by to mělo být napsáno "na kokoMAC" ...jenže to by zase odporovalo pravidlům blogerů - v nadpisu :-) Oukej tedy, pojeďme se podívat letmo na Key West,nejjižněji obydlené místo v USA :-)

28.5.2018 v 9:55 | Karma článku: 5.10 | Přečteno: 104 | Diskuse
Počet článků 197 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 650

Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ