Po-půlnoční buřtíček

Také, když vás honí mlsná, neuznáte únavy a něco dobrého si připravíte k jídlu ? I pokud bude daleko po půlnoci ? Já tedy rozhodně patřím k této skupině lidí.

Když dorazím domů z šichty, je jasné že nepůjdu spát bez nějaké krmi, a obzvláště , pokud se celej večer grilovalo a já u toho díky šichtě na tramvaji nebyla - na potvoru :-) To i potom takový zcela obyčejný buřtíček, vyšetřený od mého synka, přijde vhod. Zvláště, když je na ohníčku opečený.?Děkuji za LIKE na mém YouTube kanálu :-) https://youtu.be/gsCyFNXRlZk

Autor: Jaroslava Brokešová | pondělí 1.5.2017 6:33 | karma článku: 7,97 | přečteno: 237x
  • Další články autora

Jaroslava Brokešová

Jó to svět v cajku byl

1.2.2021 v 9:07 | Karma: 12,15

Jaroslava Brokešová

Týrala jsem slona.

18.3.2019 v 9:30 | Karma: 23,02
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 651x
Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ

 

 

Seznam rubrik