Můj cestovní vlog 2017 - pevnost Haj-Nehaj

Samotné válení u moře mě fakt nebaví. Vždy to prokládám nějakým zážitkem, turistikou, dobrodružstvím...:-) A rozvaliny sutomorské pevnosti HAJ-NEHAJ byly proto pro mě zajímavým cílem, jinak dovolenkové lenory :-)

Byla neděle pár dní po příjezdu do Montenegra a já jsem si říkala,
Na pláž k moři, nebo někam jinám? Zvolila jsem to druhé, mě se nechce každý den válet se u moře pod slunečníkem.
Vydala jsem se sama na starou opuštenou a v troskách rozvaĺenou pevnost HAJ NEHAJ - tyčící se nad Sutomore. A jak to celé probíhalo? Mrkněte se. ....a pozor na ty zmije :-)

 

Autor: Jaroslava Brokešová | neděle 2.7.2017 14:11 | karma článku: 7,60 | přečteno: 236x
  • Další články autora

Jaroslava Brokešová

Jó to svět v cajku byl

1.2.2021 v 9:07 | Karma: 12,15

Jaroslava Brokešová

Týrala jsem slona.

18.3.2019 v 9:30 | Karma: 23,02