Osobní

Jaroslava Brokešová

Otevřený dopis pro Markétku

Reakce na článek, kde hlavní hrdinka paní europoslankyně Markéta Gregorová obklopujíc se nejednou krásou nebeskou prohlašuje : „Trans lidé, jste krásní. Krásní duší, krásní navenek. Opakujte si to každý den,”

5.7.2021 v 8:00 | Karma článku: 46.04 | Přečteno: 8853 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Tramvajácké jaro - 2017

Sobota 25.3.2017 byla ve znamení pražské MHD. Výročí muzea ve Střešovicích, Retro linka 23. Zazpíval pěvecký sbor dopravního podniku a sešlo se hodně příznivců hromadné dopravy. A já u toho se svou rychlou kamerou nemohla chybět.

26.3.2017 v 4:31 | Karma článku: 12.79 | Přečteno: 314 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Přijedu k vám na kafe * za Lukášem Janírkem a pěveckým sborem DP

"Co Čech, to muzikant", to jsou slova člověka, kumštýře, který přišel z "daleké" Moravy dobývat naší matičku stověžatou,Prahu. Mgr.Lukáš Janírek při svém záměru nezůstal jen na zemi, ale vrhl se přímo pod ní. Stal se strojvedoucím.

23.1.2017 v 0:00 | Karma článku: 16.36 | Přečteno: 296 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Zpeněžení videí na YouTube

To je opravdu běh na dlouhou trať, a kdo nevydrží, ten má prostě smůlu. Nebudu tady kopírovat poznatky druhých, chci si jet po své vlastní "lajně". Na naší YouTube scéně je pár lidí, kteří již jsou za vodou, no za vodou,vodou,....

18.12.2016 v 0:00 | Karma článku: 10.69 | Přečteno: 330 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Přijedu k Vám na kafe

Představuji vám svůj nový pořad. PŘIJEDU K VÁM NA KAFE, o tom to je.Odstraňujme společně anonymitu na netu, ...a najednou je z toho i velká společná zábava. Co na to říkáte, mám za vámi přijet též "NA KAFE ?"

11.10.2016 v 12:58 | Karma článku: 11.84 | Přečteno: 420 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

New York vs. Praha

V New Yorku jsem byla dvakrát. A vždy jsem obdivovala vše velké. Mrakodrapy, ulice, mosty, tuhletu,jak se jmenuje , jo Sochu Svobody, ....steaky, hamburgery. Proč k nám ti Američané jezdí ? Obdivovat vše malé? Mrkněte na video.

7.10.2016 v 7:27 | Karma článku: 12.85 | Přečteno: 488 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Očima pamětnice - aneb na co jsme dříve koukali

Vážení, dnešní televize si stěžují na nízkou sledovanost a propady svých pořadů. Napadla mě věc, připomenout si seriály, které jsme sledovali za doby komunistické éry a nyní leží někde v zaprášených archivech. Bohužel problémem nebude jejich koncept, ale autorská práva. K jedním patří jistě seriál vysílaný Československou televizí s názvem LOS CAMIONEROS ( Dálkoví řidiči ). Tak prosím malou vzpomínku

19.4.2009 v 9:25 | Karma článku: 19.96 | Přečteno: 2028 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Tak už mám, co jsem chtěla .......

24.10.2008 jsem na základě Státní zkoušky před Drážním úřadem obdržela průkaz způsobilosti k řízení drážních vozidel na tramvajové trati. Co tomu předcházelo ? ... a měli byste zájem zkusit sami novou profesi ?

16.11.2008 v 18:02 | Karma článku: 14.99 | Přečteno: 1184 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Nejen pražské tramvaje .....

Zdravím všechny přítomné (i nepřítomné), po krátké odmlce jsem opět zde. Dělám takový průzkum a zajímá mě Váš názor. Téma : Tramvaje nejen v Praze

21.9.2008 v 18:07 | Karma článku: 13.00 | Přečteno: 1103 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Tal"Q" show - Magazín Queer

Vážení přátelé. Měli jste již někdy možnost vidět svět očima "QUEER" Źe ještě néééééé ? Tak to tedy přijměte pozvání na středeční TalQ Show v pořadu "Q" na ČT 2 (23.10)

10.6.2008 v 18:03 | Karma článku: 13.02 | Přečteno: 1178 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Prčice 2008

"Jen co ráno vstane, v peci už oheň plane....." Prdlajs. V žádné peci, ale přímo ve mě už ten oheň plál od ranního probuzení. Nažhavená na dnešní pochod jsem se vydala vstříc dobrodružství, při kterém nikdy nevíte zdali...zmoknete, upečete se na slunci, nebo zmoženi (popř. alkoholem) neskončíte někde v příkopu u cesty. Pokud ovšem máte na toto vše náturu a odhodlání, vydejte se se mnou, synem Martinem a jeho přítelkyní Katkou na tradiční prčický pochod.

21.5.2008 v 21:56 | Karma článku: 15.25 | Přečteno: 1158 | Diskuse

Jaroslava Brokešová

Perličky z travestie 2, aneb jak jsem se svlékala v rakouském Linci

Bylo to někdy začátkem nového tisíciletí, mrzlo až praštělo a mě jednou večer zazvonil telefon. Volali mi z jedné umělecké agentury, že prý jen já jsem ta pravá , která zachrání program. A prý mám velké doporučení. No prostě spousty keců okolo, než jsem se dozvěděla pravou podstatu, o co vlastně jde. To co jsem se zaslechla vzápětí, proměnilo mrazivou noc ve žhavé napětí. "BUDEŠ DĚLAT STRIPTÉRKU" !

29.10.2007 v 5:33 | Karma článku: 10.78 | Přečteno: 1089 |

Jaroslava Brokešová

Jarka Brokešová - nový sociální případ ? Tak to NE !

Tak jsem Vážení opravdu otřesena. Stalo se tak po poslední návštěvě banky, která mi mohla pomoci v plnění mých platebních povinností. Exekutorka Tvrdková , šéfová exekutorské grupy sídlem Praha 4 opětovně po více jak dvou letech rozesílá své pamflety po mých zaměstnavatelích a jiných institucích. Otřesnější je ovšem ten fakt , který jsem se dozvěděla na svou osobu vzápětí. Jsem totiž dle mínění jistých osob "kripl" , který zde těží jen ze svých neúspěchu. Co také očekávat od osoby, no řeknu bez nadsázky dle mého soudu primitivní, která pod ochranou kulatého razítka operuje z prognózou , že se určitě opětovně přihlásím do Reality show VyVolení , budu určitě vybrána , jak jinak, a oni si pak budou postupovat ve svých "lumpárnách" za stěnou vily . Což se samozřejmě nestalo. Jak by se dalo také vysvětlit to dvouleté vzduchoprázdno nekomunikace mezi tímto úřadem a mým právním zástupcem. Jó paní exekutorko, ne všichni jsou ve vašem úřadu k Vám loajální.

3.10.2007 v 4:05 | Karma článku: 11.89 | Přečteno: 1633 |

Jaroslava Brokešová

Perličky z travestie - 1.

Cha cha cha cha , cha cha cha . Neubráním se dojetí nostalgického smíchu , když si vzpomenu na tu 5-ti letou dobu , kdy jsem se věnovala tomuto druhu umění . A ráda , věřte mi. Vlastně kdo nezažil tu euforii a bouřlivé potlesky diváků , jen těžko může posuzovat . Tak se nyní vrátím alespoň ve vzpomínkách na kabaretní léta a podělím se s Vámi o zážitky , které lze už jen těžko prožít znova . V travestie už totiž nevystupuji , byl by to podvod . Jsem totiž vážení - ŽENA .

6.9.2007 v 12:17 | Karma článku: 8.22 | Přečteno: 917 |
Počet článků 197 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 650

Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ