Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako vždy super! Coby rodilý Hlobuětíňák Vám tleskám a bylo to pro mě skvělý se podívat, jak vidíte moje známá místa Vy ze svého "kapitánského můstku". R^

Mimochodem, můj prastrýc byl v 50/60 letech řidič tramvaje, ale nikdy jsem se s ním nesvezl...

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší Martine. Děkuji za zhlédnutí a reakci. Já jsem se začátkem 80.tých let učila pro Teslu, tam jsme měli ve třeťáku praxi. Pracovala jsem ale potom (s vojenskou dvouletou přestávkou) V Tesla VUVET, posléze přejmenováno na Tesla Vakuová technika k.p. . Tam jak he na križovatce ten erotickej obchid bejvala hospoda Koruna. Tam jsme vždy přes plot a silnici utikali z práce na pivo ☺ Vzpomínek na "dělnický obvod" Prahy 9 je fakt hodně ☺

1 0
možnosti
RE

Jak jsem četl "plavba", tak jsem si myslel, že jste přestoupila na loď. DP provozuje i několik lodních linek přes Vltavu a mě to chodí i jako nabídka práce k požadavku "řidič" a i mě to láká:-) Jinak k DP mám v podstatě blízko, máma jezdila kdysi po Praze s trolejbusem(byly zrušeny koncem 60. let)

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte dopraváckou historii v krvi Romane. Jó. Trolejbusy. Škoda že se to tehdy zrušilo. V pár místech by i dnes byly potřeba. ☺ Díky za přispěvek. Hezký den.

1 0
možnosti
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 651x
Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ

 

 

Seznam rubrik