Diskuse

Pořídíla jsem si FL studio 12

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OJ

Ten nápad melodie se mi líbí. Připadá mi že by chtělo poladit časování. Některé kusy nastupují o chviličku dřív nebo později než by měly, alespoň mi to tak připadá.

Jinak, taky si hraju s FruityLoops.. neni to sranda uvést svoji představu do reality.

Mimochodem, jak tóny nahráváte? Skrze klávesy, nebo klávesnicí? Já používám klávesy, ale je tam maličký delay, tak musim pak každý tón ještě umisťovat ručně.

1 0
možnosti
Foto

Přes klavesnici, sázím to tam jako v tiskárně ☺

Doma mám elektrickej klavír, tak si vždy brnknu mustr a dám to tam. To časování, všimla jsem si toho. No, zase to je alespoň in natura a né strojové. V kapele se jim to take občas rozjede - po pár pivech. No sranda to opravdu není a navíc ten čas u toho strávený. ☺

0 0
možnosti
Foto

Pěkný nápad, možná bych trochu stříhal a aranžoval, ale co, na první pokus slušný výkon, teď se nenechat rozhodit zasvěcenými radami o tom, že FL je hračka pro děti, opravdu neni, a vydržet...

Držím oba palce...

Karma

1 0
možnosti
Foto

S hejtrama je sranda, ať kritizují. :-) Měla jsem hudební motiv v hlavě, tak jsem ho alespoň takto zrealizovala . Ono to zas tak jednoduché není, musím se s tím pořádně naučit, má to "milion" různejch funkcí, tak experimentuji :-) Díkec za palečky a hezký den. :-)

1 0
možnosti
Foto

To tedy. A toho času co to zabere. :-)

1 0
možnosti