Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, společnost se odjakživa "pohybovala" ode zdi ke zdi. Za mých mladých let (šedesátá) kuřáci opravdu dost terorizovali nekuřáky. A teď nekuřáci terorizují kuřáky, takže, v principu jsou stejní hajzlové, Sláva a věčné zdraví jim.

3 0
možnosti
Foto

Já v roce 1975 nastoupil do VÚ a posadili mě naproti silnému kuřákovi. Ani jsem tehdy nepípl.

2 0
možnosti

Zákon o zákazu kouření je podle mého názoru opravdu špatný. V restauraci by si snad lidé měli dělat co chtějí pít, kouřit koukat na sport, oslavovat, zpívat, klábosit, prostě RELAX.Nedávno jsem s kamarádkama slavila jedné kolegyně 50 narozeniny, cca od 17 - 21 hodin a vedle nás u stolu seděla rodinka asi s 3 měsíčním miminkem, byli si na večeři. S ohledem na vedlejší stůl jsme se bavily tišeji. Vím, že tímto mým názorem rozpoutám velkou diskusi. Kdo patří do restaurace a kdo ne. Jen na okraj jsme také matkou,ale v 19 hodin s miminkem v restauraci jsem fakt nikdy nebyla, to už bylo koupání, krmení a spánek...Jen jsem tím chtěla říct a poukázat na to, zda se nastavují pravidla správně !!!:-(

8 0
možnosti

P74e54t89r 38T90o42m20e40k

10. 12. 2017 11:19

To je mimo mísu.

0 0
možnosti

J66i31r68i 94T86i85c38h83y

9. 12. 2017 17:46

Cekam marne az se Cesko dostane na inteligentni uroven a odmitne ty hloupe prokuracke argumenty.

1 4
možnosti
Foto

Moje řeč. Ale, k tomu je ještě dlouhá cesta.

1 1
možnosti
Foto

Je to hezké, že při každé příležitosti diskuze o protikuřáckém zákonu se vynoří názor:

"Hostinský rozhoduje o svém majetku".

To, dozajista ano. Nikdo ho nemůže nutit, aby provozoval hospodu. Může tam být sklad, drogerie či cokoli jiného.

Ale, jakmile chce někdo ve svém majetku (ale hospody bývají velmi často v nájmu) provozovat hospodu, musí prostě dodržovat zákony a předpisy a ten protikuřácký není ani první a ani ten nejvíce omezující.

4 5
možnosti
Foto

Existence zákona nevypovídá nic o tom, že je správný, mravný, spravedlivý. Existence zákona vypovídá pouze o tom, že takový zákon existuje.

Nadto se najdou pošetilci domnívající se, že když existují ty a ty zákony, proč by neměly existovat další zákony... Jenže existence dosavadních zákonů není dostatečným důvodem pro jakoukoli další zákonodárnou kreativitu.

6 0
možnosti

P52e12t36r 75T34o30m28e10k

9. 12. 2017 15:56

Hlupáci? Nejsi náhodou trochu drzá a nevychovaná, Brokešová?

0 5
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

:-)......Souhlas s Váni! Díval jsem se chvíli ne přenos ze senátu, jsou to fanatici.

V minulém režimu byly na hospodách, kde se jedlo ...od 12 do 14 se zde nekouří. Fungovalo, žádný neprotestoval.

Zase něco LUdvík vymyslel, co rozděluje národ. Občané jsou považování za nesvéprávné, obojek je třeba přitáhnout, ať si lidé uvědomí, kdo je tu pánem a kdo po nás rozhoduje: Vrchnost, jak za časů roboty ! R^R^R^

11 1
možnosti

Odvaha a silná slova zasluhují úctu - takže se těším na video, jak si zapálíte třeba v tramvaji, za jízdy. Přeci jen můžete kouřit, kde chcete - a mezi kouřením ve voze a v restauraci přece není žádný rozdíl. Hlavně se neomezovat. Přeju Vám to.

2 8
možnosti

:-) Pane Hewlite! Před 20 roky jsem byl V Brně na plastice ruky. Místní umrtvení, jak to přišlo k sobě, bolest nekonečná. Celou noc jsem, prochodil na chodbě v nemocnici a kouřil, jednu za druhou. Chodili kolem mně lékaři, sestřičky, žádný mě nepokáral ! Holt, byly to jiné časy ! !!

0 0
možnosti

V Italii se v restauraci nehuli. Ten nikotin leze na mozek dost.

3 1
možnosti

Souhlasím se sloganem, že normální je nekouřit. Za tím mám ovšem následovat, že ještě normálnějnější je - Nechat na lidech - majitelech, jak s tím vším naloží. Zdraví je cenné - rozum pak cennějším ! On má člověka dovést k rozhodnutí, aby kouřit přestal, nikolliv 99 regulační a přikazovací opatření ! Apoliticky - představuji si M.Zemana, jak u popelníku sedí a podepisuje onen Zákon. Musím dávat bacha, abych lestro nepropálil ... Popelníček - by nebyl ? .. :-)

12 1
možnosti
Foto

Normální je nekouřit platí stejně jako normální je kouřit. Pro každého je normální něco jiného. Pro mě je třeba normální nekecat druhým do života a neomezovat druhým jejich práva a svobody. Nenormální pro mě naopak je omezování svobod občanů a dožadování se uzakonění jakýchkoliv privilegií jedněch na úkor jiných.

19 1
možnosti
Foto

V Itálii kam párkrát za rok jedu nikoho ani nenapadne si v restauraci zakouřit. Za to, že je člověk závislý na nikotinu by se měl člověk stydět, stejně jako za závislost na drogách či alkoholu.

4 6
možnosti
Foto

Mnohem horší je vaše závislost na bolševismu. To škodí nám všem. Kuřáci škodí jen sami sobě.

14 5
možnosti
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 651x
Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ

 

 

Seznam rubrik