Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P53e16t62r 34L59a21n50g11e94r

28. 3. 2018 19:46

Dávám karmu. Jehněčí maso miluji. Ale připravoval jsem jej jen párkrát, podle rad své maminky, nic originálního ale neumím, vím jen že je třeba nakořenit, dobře odblanit, zbavit tuku, dát pozor at se tepelnou úpravou nevysuší, podávat horké, pokud možno na předehřátých talířích.

2 0
možnosti
VV

Jehneci je vynikajici. Ovsem je problem ho v teto republice sehnat. A kdyz uz si myslite, ze ho mate, zjistite v troube nebo na pekaci, ze je to skopove.

2 0
možnosti
PL

Máte pravdu. Dlouhá léta mí rodiče chovali ovce, takže jsem se "záměny" nemusel obávat. V současné době kupuji v Globusu - mám dobrou zkušenost a přípravu většinou nechávám na své mamince.

Jinak ani mladé skopové(do jednoho roku), pokud je z ovce nebo skopce(vykleštěný beran) a je předem naloženo v laku, tak je také výborné.

1 0
možnosti
Foto

Já kupuji skopové - v tomto případě jehněčí jak bylo uvedeno na označení na pultu, v řeznictví v Praze , na Palmovce. Nemají ho vždy a kolikrát to zmizí během dne, že ani nezaregistruji. Já se tam dostanu pouze v době tramvajáckých pauz, tak to musím vystihnout. Právě že jsem takhle viděla někde v megamarketech, ale k tomu jsem důvěru moc neměla, neboť v nich moc maso nekupuji. Říkáte tedy Petře v Glóbusu ? Vyzkouším :-)

0 0
možnosti
PL

Kupuji v ostravském Globusu. Také ho mají málokdy, musím trefit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 651x
Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ

 

 

Seznam rubrik