Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já je mám ráda, ale jím je jen já. Děti mi říkají, ať to nejím, je to detoxikační

orgán, tudíž plný nečistot.

Na jeden oběd si kupuju jen 2 kusy, řádně odstraním kanálky, dávám dost cibule.

Podle starých receptů se mají máčet přes noc do mléka, to jsem dělala,

ale teď je už jen v sítku pořádně vyperu a jsou dobré.Nejlepší s křupavým rohlíkem.

Ale podle vitamínové bible, vše co vám chybí, získáme právě z jater

a z ledvinek, takže jednou za čas to konzumuju.

Kupuju i vepřový jazyk,to je také dobrota, ale v rodině to také nikdo nejí.

Zdravím.

1 0
možnosti
Foto

Ledvinky jsou nejlepší. Možná by děti měli odbourat předsudky, beztoho tyhle kecy mají akorát tak načerpané z internetu. A navíc, lidi co to píšou, tak si jistě dávají plné talíře :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Ještě jsem neobědval a sbíhaly se mi sliny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 651x
Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ

 

 

Seznam rubrik