Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

i kdyz nejsem zainteresovam v teto veci , dovolim si pridat svuj nazor (jako neznali teto konkretni veci) . Reklamy na youtube pouziva dost lidi (aspon tedy ti kteri maji slusnou sledovanost) . Ale k veci: Chapu ze IDNES ma "sve reklamy" a nechce jine . Ale divim se , ze nemate softvare , ktery dokaze odstranit "nezadouci reklamu" a pripadne ji nahradit svoji. Tak velka firma jako jste vy ( i k prihlednutim k vlastnikovy) se tomu divim. Nevim jestli je to to technicky mozne , ale urcite jde reklamy uzivatelu , ktere nechcete blokovat.

1 0
možnosti
Foto

Ano, přesně tak jsem si to představovala já. Ono ale ty reklamy co jsou na YouTube nejdou nahradit. Jdou pouze blokovat. Navíc reklamy jsou záležitostí Google a monetizaci řeší Google AdSense , to je docela složitej propletenec, na to jsme my, včetně iDNES malí páni. Navíc, já neznám jejich marketingové zapojení a anin mě to v podstatě nezajímá. To že je "okrádám" jsem se dozvěděla od pana Bangy až dnes. Tudíž k tomu zaujmu stanovisko. nemám zájem někoho "okrádat" a ani být v tomto směru obviňována. Takže uvidíme :-)

1 0
možnosti
Foto

I vy vtipálku... tedy paní Brokešová. Jak Vám to jen říct. Ad block na webu nemáme a mít nebudeme no a to zejména proto, že reklama web iDNES.cz živí. Vy ve videu říkáte, že máte reklamy ošetřené živností, tedy pokud to chápu správně, dostáváte za prodej reklamy na svém youtube kanále peníze. Nu a v tuto chvíli se dostáváme k jádru věci. Abych čtenáři osvětlil situaci, konverzovala jste s kolegou Boháčkem, který byl natolik slušný, že s Vámi vedl konverzaci kde Vás upozornil na fakt, že porušujete (opakovaně) pravidla. Já bych Vám napsal (a později jsem to také udělal), že prodáváte v našem vlastním prostoru svoje reklamy a v podstatě na nás vyděláváte peníze, jinými slovy okrádáte iDNES.cz a ještě máte odvahu si stěžovat, že se nám to nelíbí. Inu, nelíbí. Jak jsem psal v mailu, běžte k cizímu pekaři do jeho prodejny a prodávejte tam housky :). Jsem ochotný se vsadit, že se mu to taky líbit nebude, Dám Vám radu, kupte doménu, založte si web a tam si prodávejte co chcete. Jestli chcete ale publikovat na blogu iDNES.cz, dodržujte prosím pravidla. Tak jako dalších pět tisíc aktivních blogerů. Pěkný den. Patrik Banga, vedoucí blogu iDNES.cz

2 4
možnosti
Foto

Ve videu jsem nikoho nejmenovala. Váš Email jsem četla a odepsala.

Myslíte si že jsem vtipná ? Jedině dobře. A pokud "okrádám" iDNES, jak mě tady obviňujete, není nic známo. Neznám vaše marketingové trixle. A je jen velice dobře, že jsem na něco takového upozornila. Hezký den.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS