Pořídíla jsem si FL studio 12

Pro ty co neví o co se jedná, Je to téměř profesionální hudební program na skládání muziky. Základní verze mě stála 5000,- a další si mohu dokoupit, myšleno nepřeberným množstvím hudebních nástrojů. Tak jsem si hned něco složila.

Mojí hudební profesionalitu berte prosím s rezervou, nejsem profesionálka :-)

Na klavír jsem se učila jako děcko v Lidové škole umění a díky za to.

První pokusy s hudebním studiem FL 12
Původně byl tento song VÝZVA od přátel na Fcb. - ode mne nesplněná, nebo spíše upozazděná
a v budoucnu se k tomu vrátím.
Song otextuji. ...
Zatím si poslechněte pouze v této instrumentální podobě.
Ale superMAC
Začnu si skládat originální hudbu k svým videím. ?

 

Autor: Jaroslava Brokešová | neděle 30.4.2017 12:13 | karma článku: 14,53 | přečteno: 355x
  • Další články autora

Jaroslava Brokešová

Jó to svět v cajku byl

1.2.2021 v 9:07 | Karma: 12,15

Jaroslava Brokešová

Týrala jsem slona.

18.3.2019 v 9:30 | Karma: 23,02