Až žije První Máj

První Máj - svátek práce, tudíž jsem oslavila tento svátek prací. Měla jsem tramvajovou linku č.23. A to byla projížďka. Lidí v ulicích jako o Božím těle, nejedna demonstrace, půlhodinové zdržení nebylo žádnou vyjímkou, mrkněte se

 Jelikož jsme ale ve svém tramvajovém "řemesle" profičí, obrnění trpělivostí, nikterak nám to neubralo na sváteční pohodě spojené s úsměvy na cestující.

Tedy alespoň já tak činím.

Na tramvajové smyčce Královka (Praha) bylo trochu více času, udělala jsem live stream s celým světem. A dozvěděla jsem se například  třeba, jak se takový svátek práce slaví v Chicagu (USA :-) ) , odkud vlastně pochází.

Pokud se vám video líbí, přihlaste se k odběru dalších na mém Youtube kanálu JARKA BROKI, ať vám neunikne žádná aktualita. Hezký den :-)

https://youtu.be/ZtN9sjhIofg

 

Autor: Jaroslava Brokešová | úterý 2.5.2017 11:02 | karma článku: 9,45 | přečteno: 253x
  • Další články autora

Jaroslava Brokešová

Jó to svět v cajku byl

1.2.2021 v 9:07 | Karma: 12,15

Jaroslava Brokešová

Týrala jsem slona.

18.3.2019 v 9:30 | Karma: 23,02