Jaroslava Brokešová

Další den v Chicagu - s filmovou hádankou

9. 09. 2017 15:30:10
V tomto videu mám pro vás přátele připravenou filmovou hádanku, a to hned při prvním zastavení u buckinghemské fontány, která se nachází v chicagském Grant Parku .... a další zajímavosti.

....a snad jen zajímavost, je to obří kopie Latonské fontány, můžete jí vidět ve Versailles (Francie). Fontánu darovala v roce 1927 Kate Buckinghamová jako projev úcty svému bratru Clarencovi. Voda z ní vystřikuje až do výšky 90 metrů.....a také si zahrála v jednom filmu-seriálu, a to bude vaše hádanka. Poté mohu Marťasovi zahlásit splnění úkolu, neboť jsem se vydala do - dle sdělení nápisu v metru "nebezpečné čtvrti" - což mě tak trochu mrazilo, ale nic se zaplaťpanbuh nestalo, a poté jsem končila v centru na něčem "výborném" - to tedy bylo. Jó, abych nezapomněla, uvidíte též, čemu místní říkají "kukuřice" .... a v obležení nových fanynek (hned jsem rozdávala na žádost vizitky) ukončíme suprovou procházku po "větrném městě"
:-)
Prostě a jasně - This Is America
:-)

video //www.youtube.com/embed/w4HukGy1UqI

Autor: Jaroslava Brokešová | karma: 6.05 | přečteno: 168 ×
Poslední články autora