Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vloni jsme letěli na řecký Kos. Jsem lajdák a tak jsem gel na holení a Listerin hodil na poslední chvíli do příruční tašky. Na Ruzyni mi to vyhodili a já až v Praze zjistil, že se se mnou tam a zpět proletěl kapesní nožík, který jsem zapomněl v boční kapsičce té tašky.

1 0
možnosti
Foto

Tak to jde. ☺ Ale co jsme se včera dozvěděli od pracovníků ostrahy, malé nožíky prý povolují. Zajímavé. A dle mého názoru zcela zcestné.

0 0
možnosti
PK

Já jsem přišel jen díky své zapomětlivosti o dosti věcí, no hlavně ,že jsem vždy dobře doletěl....

1 0
možnosti
Foto

Co čekat od lupičského státu. Prostě se vždy a za každých okolností zachová jako sprostý zloděj a lupič.

Jen správně indoktrinované ovce vám řeknou: Protože zákon !

3 4
možnosti
MS

Vy se z toho státu jednou potentočkujete. ;-D

5 0
možnosti
MS

Než jste si začala stěžovat, měla jste si o tom něco přečíst. Třeba tady:

https://zpravy.idnes.cz/letiste-ztraty-zlodeji-0vx-/zahranicni.aspx?c=A131008_191049_zahranicni_pul

Z článku vyplývá, že věci, zabavené věci při kontrole na mezinárodních letištích, se mají likvidovat. Že možná skončí v kapsách nepoctivých kontrolorů je jiná věc. Rozhodně však není nárok na uschování a pozdější vydání věci. Takže, jak se říká, pláčete dobře, ale na špatném hrobě. :-)

5 0
možnosti

I89v96o 80Ž65á12č47e65k

13. 12. 2017 7:30

Nesprávné zákony a předpisy je třeba nahradit správnými.

1 0
možnosti
MB

Držím vám palce při souboji s letištěm.

Ovšem telefonování za jízdy je zakázáno stejně, jako nosit nůž do letadla :-/

4 0
možnosti
Foto

Bohužel. Netelefonovala jsem za jízdy. Jen se dotýkala přístroje. Telefon držel muj syn před kamerou. Možná jsem jej na chvilku za jízdy držela. Ano. Přijmu případný postih.

0 0
možnosti
Foto

Je pravdou, že asi před 35 lety mi ostraha letiště Košice zabavila kapesní nožík švýcarského typu, dala jej do malého sáčku a v Praze jsem ho dostal zpět.

But the times they are a changin.

0 0
možnosti

I39v35o 14Ž79á78č39e13k

13. 12. 2017 7:24

Vidím, že jste skvělý angličtinář, ještě lepší než já.

2 0
možnosti
Foto

Máte tušení, kolik takových předmětů je denně zabaveno? Jistě - vystavení protokolu by bylo hezké ale představa že jsou předměty uchovány a později navráceny je zcela nereálná.

2 0
možnosti

I63v54o 61Ž68á19č92e40k

13. 12. 2017 5:02

Ta představa není nereálná. Tak to prostě má být. Kde ten nůž teď je? Byl vyhozen na smetiště, sešrotován, nebo jej nějaký šťastlivec nosí v kapse?

3 2
možnosti
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 651x
Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ

 

 

Seznam rubrik