Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P63e17t15r 98T12o41m84e14k

19. 12. 2019 16:54

A proč nám to všechno říkáte? Přesvědčujete sebe nebo nás? Vy, která pořizovala videa, která jste pak tady prezentovala, místo abyste se věnovala řízení vozidla s desítkami cestujících. A jestli si myslíte, že jsem k vám nespravedlivý... Možná ano. Stejně jako vy, když jste mě za to, že jsem vám tuto vaši vedlejší činnost vytýkal, křivě obviňovala z STBáctví. A zdejší admini mazali moje příspěvky místo aby mazali vás.

0 3
možnosti
Foto

Ani z jednoho autorkou uveřejněného videa, a že jsem jich viděl nemálo, nelze odvodit, že by se nevěnovala řízení vozidla s desítkami cestujících.

A nejde o nespravedlnost.

Ale jde o to, že to píšete s cílem člověka poškodit a pomluvit.

2 0
možnosti
  • Počet článků 197
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 651x
Pražská tramvajačka, vášnivá cestovatelka, začínající YouTuberka ... no je toho hodně. Ale zkraťme to, jsem prostě Jarka.

A zde je můj nový YouTube kanál. Mrkněte se. https://www.youtube.com/channel/UC4NMvlS6dOaM-4NTuDTY_fQ

 

 

Seznam rubrik